آموزش, اسپری رنگ, دسته‌بندی نشده, دوپلی کالر

خشک شدن اسپری 1

خشک شدن اسپری 1

خشک شدن اسپری 1

خشک شدن اسپری 1

یکی از مشکلاتی که اکثرا باهاش مواجه میشن خشک شدن اسپری های رنگ هست مخصوصا اسپری های رنگ آکریلیک (سالونت بیس )

اینجا میخوام براتون توضیح بدم دلایل اصلی این موضوع چی هست .

چند نکته رو باید در نظر بگیرید .

  • برند اسپری رنگی که تهیه میکنید
  • محیط نگهداری اسپری رنگ
  • نحوه استفاده اسپری رنگ
  • تاریخ مصرف اسپری رنگ

این نکات که در بالا گفته شد 4 نکته مهم هست که اگر درست بهشون دقت کنید خرابی اسپری رنگ شما به حداقل ترین حالت ممکن میرسه .

نکات رو با هم بررسی میکنیم :

  1. برند اسپری رنگ :
    در حال حاضر در کشور ما برند های خوب و معتبری هستند که تولید اسپری رنگ میکنن از این برند ها میتونید به برند دوپلی کالر ، رونق کیش ، کاسپین و . . .  اشاره کرد . که اکثر محصولات این شرکت ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند
  2. محیط نگهداری اسپری :
    منظور از محیط نگهداری اسپری این هست ، کلا تمامی اسپری های رنگ هنگامی که در محیط های سرد قرار میگیرند به خاطر فلزی بودن اسپری جذب سرما زیادی رو دارند و وقتی اسپری رنگ سرد بشه مواد داخل اون جمع میشه و حتی هنگامی که شما اسپری رو زمان زیادی هم تکان میدید باز هم مواد داخلی اون به خاطر سرما کاملا باز نمیشه و این باعث میشه هنگامی شما اسپری میکنید مواد داخلی به داخل لوله اومده و به دلیل درشت بودن مواد رنگی داخلی نازل گیر کرده و اسپری شما غیر قابل استفاده بشه .
  3. نحوه استفاده از اسپری رنگ
    این نکته مهمترین موضوعی هست که شما باید دقت زیادی بهش بکنید و در حدود 95 درصد موارد به دلیل استفاده اشتباه از اسپری رنگ گرفتگی نازل اتفاق میوفته و اسپری شما غیر قابل استفاده میشه که در اینجا کل طریقه استفاده را براتون توضیح دادیم همراه با فیلم آموزشی
  4. تاریخ مصرف اسپری
    اکثر اسپری های رنگ در زیر و یا کنار اون ها تاریخ تولید و یا تاریخ انقضا ثبت شده هست که هنگام خرید محصول باید به این نکته توجه داشته باشید .

 

خشک شدن اسپری 1

رنگ اپوکسی

لوازم شمع سازی

خرید اسپری دوپلی کالر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *